«Հասարակայնության հետ կապեր» մագիստրոսական ծրագիր

ՀԱՍԱՐԱԿԱՅՆՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ԿԱՊԵՐ (PR)

Մասնագիտությունը

ՀԱՍԱՐԱԿԱՅՆՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ԿԱՊԵՐ (PR)

Ծրագրի նկարագրությունը

«Հանրային հաղորդակցության և լրագրության» ԳՈՒ կենտրոնն առաջարկում է «Հասարակայնության հետ կապեր» մասնագիտությամբ 2 տարի տևողությամբ մագիստրոսական հագեցած ծրագիր, որը  տեսական և պրակտիկ դասընթացների, հետազոտական, վերլուծական և ստեղծագործական աշխատանքների ուսումնական փաթեթ է: Մագիստրոսի գործունեությունն ուղղված է հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում հիմնախնդիրների հետազոտմանը, լուծումների առաջադրմանը, տեղեկատվության կառավարմանը, արդյունավետ հաղորդակցության ձևավորման տեխնոլոգիաների կիրառմանը հասարակայնության հետ կապերի (PR-ի), մարքեթինգի, բրենդինգի, վաճառքների (Sales), տեղեկատվական անվտանգության և տեղեկատվական գործողությունների, ինչպես նաև հարակից այլ բնագավառներում:

ՈԱՇ մակարդակ/ աստիճան

Մակարդակ 7/մագիստրոսի աստիճան

Տևողությունը

Առկա ուսուցում՝ 2  տարի / Հեռակա ուսուցում՝ 2.5 տարի

Ծանրաբեռնվածությունը (ECTS կրեդիտներ)

120  ECTS  կրեդիտ

Դասավանդման լեզուն (ները)

հայերեն

Ակադեմիական տարվա սկիզբ

 

Սեպտեմբերի առաջին շաբաթը (առկա)

Դեկտեմբերի վերջին շաբաթը (հեռակա)

Ընդունելության պայմաններ

«Հասարակայնության հետ կապեր» մագիստրատուրայի կրթական ծրագրի դիմորդը

· հանձնած լինի ամփոփիչ ատեստավորման քննություն

· ունենա պետական նմուշի փաստաթղթով հաստատված բակալավրի կամ այլ մասնագիտության մագիստրոսի աստիճան:

Ավարտական պահանջները

Մագիստրոսական թեզի պաշտպանություն

Ուսումնառության վերջնարդյունքները

 

«Հասարակայնության հետ կապեր»-ի մասնագետի որակավորւմ ստացած մագիստրոսները պետք է տիրապետեն հետևյալ մասնագիտական գիտելիքներին, հմտություններին ու կարողություններին.

Գիտելիք և իմացություն   

ՈՒՎ 1 Հասկանալ ժամանակակից PR տեսությունների և մոդելների հիմնական մեթոդաբանական մոտեցումները, PR-ի հիմնական հասկացությունները և PR-ակցիաների գործիքակազմը

ՈՒՎ 2 Իմանալ գովազդային հաղորդակցությունների հիմնական հասկացությունները, գովազդի տեսակները, ձևերը և գործառույթները, բրենդ հասկացության էությունը և բաղկացուցիչ տարրերը

ՈՒՎ 3 Իմանալ փաստարկման տեսության` որպես գիտելիքի յուրահատուկ ոլորտի և կշռադատության եղանակի ձևավորման և զարգացման առանձնահատկությունները, փաստարկման ավանդական և ժամանակակից մեթոդներն ու հնարները, հաղորդակցման գործընթացներում դրանց կիրառման հիմնական սկզբունքներն ու նշանակությունը

ՈՒՎ 4 Հասկանալ քաղաքական խոսույթի դերը և նշանակությունը քաղաքական գործընթացներում,

քաղաքական հաղորդակցության կարևորությունը քաղաքական իշխանության ձևավորման գործում

ՈՒՎ 5 Տիրապետել հաղորդակցության տեսության և դրա կատեգորիալ համակարգի տեսակներին ու մակարդակներին

 

Հմտություններ

ՈՒՎ 1 Տիրապետել տարբեր ոլորտներում կիրառվող հաղորդակցական տեխնիկաներին և մարտավարություններին, ինչպես նաև զանգվածային սոցիալական գործընթացների, կոլեկտիվ վարքի, սոցիալական փոխգործունեության և փոխկապվածության դրսևորման ձևերի վերլուծության մեթոդներին

ՈՒՎ 2 Տիրապետել տեղեկատվության վերլուծության ռազմավարություններին, հետազոտական քանակական և որակական մեթոդներին

ՈՒՎ 3 Գնահատել ընթացիկ տեղեկատվական և հաղորդակացական գործընթացները և արդյունավետորեն իրականացնել ծրագրերի ռազմավարական պլանավորում` գնահատելով անհրաժեշտ ռեսուրսները

ՈՒՎ 4 Պատրաստել բանավոր և գրավոր հաղորդագրություններ, հրապարակային ելույթներ, պլանավորել և իրականացնել միջոցառումներ

Կարողություններ

ՈՒՎ 1 Վերլուծել զանգվածային հաղորդակցությունների և ժամանակակից ԶԼՄ-ների հետ համագործակցման հիմնախնդիրները, կորպորատիվ հեղինակության, իմիջի ձևավորման և զարգացման օրինաչափությունները, գործունեության հայեցակարգերը

ՈՒՎ 2 Մշակել և ներկայացնել կազմակերպությունների և հասարակայնության միջև արդյունավետ

հաղորդակցությունների հաստատմանն ուղղված PR-ռազմավարություններ, պլանավորել PR-

նախագծեր, կանխատեսել կոնֆլիկտային, ճգնաժամային իրավիճակներ, նախագծել հակաճգնաժամային PR-միջոցառումներ, ճգնաժամային իրավիճակների մեղմացման և հաղթահարմանն ուղղված հատուկ PR-տեխնիկաներ

ՈՒՎ 3 Վերլուծել տեղեկատվական փաթեթների և միջոցառումների կազմակերպմանը վերաբերող մոտեցումները և գնահատել դրանց կիրառման արդյունավետությունը

Հետագա ուսումնառության հնարավորությունները

 

Մագիստրոսի կրթական ծրագիրը  նախապատրաստում է  ուսանողներին շարունակելու ուսումը ՈԱՇ 7-րդ մակարդակում՝ մագիստրատուրայում՝ հայրենիքում և արտերկրում:

Աշխատանքի հնարավորությունները

 

Մագիստրոսը բուհն ավարտելուց անմիջապես հետո կարող է աշխատել հետևյալ հաստիքներում.

●     հասարակայնության հետ կապերի մասնագետ,

●      PR-մենեջեր,
պետական և մասնավոր կառույցներում մամուլի պատասխանատու,

●     կազմակերպության լրատվական ծառայության աշխատակից, ղեկավար, տեղեկատվական անվտանգության մասնագետ,

●     մարքեթինգ-մենեջեր,

●     բրենդ-մենեջեր,

●     փորձագետ,

●     ինչպես նաև նշված մասնագիտության շրջանակներում ՀՀ բուհերում և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում դասավանդել մասնագիտական դասընթացներ:

 

ԳՈՐԾԱՏՈՒՆԵՐԻ ՔԱՐՏԵԶԱԳՐՈՒՄ

·         Ազգային Ժողովի աշխատակազմի հասարակայնության և տեղեկատվության միջոցների հետ կապերի վարչություն,

·         ՀՀ Կառավարության Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի վարչություն, նախարարությունների համապատասխան վարչություններ,

·         այլ պետական կառույցներ,

·         Կենտրոնական բանկ,

·         արտադրական, կոմերցիոն, ծառայությունների ոլորտի խոշոր, միջին և փոքր կազմակերպություններում,

·         հասարակայնության հետ կապերի, մարքեթինգի, գովազդի ոլորտներում գործող մասնավոր ձեռնարկությունները,

·         ՀՀ բուհերում և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում մասնագիտական դասընթացների դասավանդում:

Ուսման վարձը ՀՀ քաղաքացիների համար

առկա – 600 000 ՀՀ դրամ

հեռակա – 480 000 ՀՀ դրամ