«Հասարակայնության հետ կապեր»-ի մասնագետի որակավորւմ ստացած մագիստրոսները պետք է տիրապետեն հետևյալ մասնագիտական գիտելիքներին, հմտություններին ու կարողություններին.
Գիտելիք և իմացություն
ՈՒՎ 1 Հասկանալ ժամանակակից PR տեսությունների և մոդելների հիմնական մեթոդաբանական մոտեցումները, PR-ի հիմնական հասկացությունները և PR-ակցիաների գործիքակազմը
ՈՒՎ 2 Իմանալ գովազդային հաղորդակցությունների հիմնական հասկացությունները, գովազդի տեսակները, ձևերը և գործառույթները, բրենդ հասկացության էությունը և բաղկացուցիչ տարրերը
ՈՒՎ 3 Իմանալ փաստարկման տեսության` որպես գիտելիքի յուրահատուկ ոլորտի և կշռադատության եղանակի ձևավորման և զարգացման առանձնահատկությունները, փաստարկման ավանդական և ժամանակակից մեթոդներն ու հնարները, հաղորդակցման գործընթացներում դրանց կիրառման հիմնական սկզբունքներն ու նշանակությունը
ՈՒՎ 4 Հասկանալ քաղաքական խոսույթի դերը և նշանակությունը քաղաքական գործընթացներում,
քաղաքական հաղորդակցության կարևորությունը քաղաքական իշխանության ձևավորման գործում
ՈՒՎ 5 Տիրապետել հաղորդակցության տեսության և դրա կատեգորիալ համակարգի տեսակներին ու մակարդակներին
Հմտություններ
ՈՒՎ 1 Տիրապետել տարբեր ոլորտներում կիրառվող հաղորդակցական տեխնիկաներին և մարտավարություններին, ինչպես նաև զանգվածային սոցիալական գործընթացների, կոլեկտիվ վարքի, սոցիալական փոխգործունեության և փոխկապվածության դրսևորման ձևերի վերլուծության մեթոդներին
ՈՒՎ 2 Տիրապետել տեղեկատվության վերլուծության ռազմավարություններին, հետազոտական քանակական և որակական մեթոդներին
ՈՒՎ 3 Գնահատել ընթացիկ տեղեկատվական և հաղորդակացական գործընթացները և արդյունավետորեն իրականացնել ծրագրերի ռազմավարական պլանավորում` գնահատելով անհրաժեշտ ռեսուրսները
ՈՒՎ 4 Պատրաստել բանավոր և գրավոր հաղորդագրություններ, հրապարակային ելույթներ, պլանավորել և իրականացնել միջոցառումներ
Կարողություններ
ՈՒՎ 1 Վերլուծել զանգվածային հաղորդակցությունների և ժամանակակից ԶԼՄ-ների հետ համագործակցման հիմնախնդիրները, կորպորատիվ հեղինակության, իմիջի ձևավորման և զարգացման օրինաչափությունները, գործունեության հայեցակարգերը
ՈՒՎ 2 Մշակել և ներկայացնել կազմակերպությունների և հասարակայնության միջև արդյունավետ
հաղորդակցությունների հաստատմանն ուղղված PR-ռազմավարություններ, պլանավորել PR-
նախագծեր, կանխատեսել կոնֆլիկտային, ճգնաժամային իրավիճակներ, նախագծել հակաճգնաժամային PR-միջոցառումներ, ճգնաժամային իրավիճակների մեղմացման և հաղթահարմանն ուղղված հատուկ PR-տեխնիկաներ
ՈՒՎ 3 Վերլուծել տեղեկատվական փաթեթների և միջոցառումների կազմակերպմանը վերաբերող մոտեցումները և գնահատել դրանց կիրառման արդյունավետությունը
|