Նոյեմբերի 8-ին և 9-ին Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում տեղի ունեցավ ‹‹Ուսումնառության և դասավանդման պլանավորման գործընթացի ներառումը հայաստանյան բուհերի ուսումնական ծրագրերում›› խորագրով Երազմուս + սեմինար: Երկօրյա սեմինարը վարեց Գերմանիայի Օսնաբրուկի կիրառական գիտությունների համալսարանի պրոֆեսոր, Բոլոնիայի փորձագետ և Եվրոպական որակավորումների շրջանակի համանախագծող պարոն Վոլկեր Գեմլիխը։

Բացման խոսքով հանդես եկավ ԵՊԼՀ Արտաքին կապերի և միջազգային համագործակցության վարչության պետ, Երազմուս + բարձրագույն կրթության փորձագետ Քրիստինա Ծատուրյանը. ‹‹Այս երկօրյա սեմինարի նպատակն է ներդնել դեռևս 2016 թվականին ընդունված Ազգային որակավորումների շրջանակը, որը, փաստորեն, ինքնահավատարմագրում չի անցել: Սեմինարի ընթացքում խոսվելու է կրթական ծրագրերի ձևավորման, դրանց արդյունքում՝ ուսման վերջնարդյունքների ստացման հնարավոր ուղիների մասին››,- ողջույնի խոսքում ասաց ԵՊԼՀ ԱԿՄՀ վարչության պետը:

Պրոֆեսոր Վոլկերը նշեց, որ շատ ուրախ է Հայաստանում կրկին լինելու համար և փաստեց, որ տուն է վերադարձել: ‹‹Իմ անձնագրի մեջ բազում կնիքներ կան և բոլորը՝ Հայաստան››,- ասաց Վոլկերը:

Վոլկերի պնդմամբ՝ այժմ հայաստանյան համալսարանները փոփոխությունների փուլում են: Այս ամենը պայմանավորված է գլոբալ փոփոխություններով և հասարակության կողմից առաջ բերվող պահանջներով: Միևնույն ժամանակ, Ազգային որակավորումների շրջանակի կիրառումը ինստիտուցիոնալ և ծրագրային մակարդակում խիստ կարևոր է. ‹‹Այժմ բոլորն էլ ունեն կրթական ծրագրեր, սակայն ամենադժվարն այն է, թե ինչպես դրանք համաձայնեցնել Բոլոնիայի սկզբունքներին և պահանջներին: Հայաստանն անցում է կատարում ավանդական մեթոդից, սակայն ամենաժվարն այն  է, որ գիտակցվի այդ փոփոխության անհրաժեշտությունը››,- նշեց պրոֆեսորը:

 

Սեմինարի առաջին օրվա հիմնական թեմաներն առնչվում էին գործող և նոր ծրագրերի հարմարեցմանը Հայաստանի Ազգային որակավորումների շրջանակին և Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի ներկայիս վիճակին, սպասվելիք արդյունքների ապահովմանը, զրոյից նոր կրթական ծրագրերի ստեղծմանը, գիտելիք ստանալու հարցում ուսուցչի դերի և ուսուցման արդյունքների գնահատման կարևորությանը:

Երկրորդ օրն առավել գործնական էր. սեմինարի մասնակիցներն իրենք, բաժանված լինելով 3 խմբերի, պետք է մշակեին կրթական ծրագրեր՝ ‹‹Լեզվաբանության››, ‹‹Տուրիզմի կառավարման›› և ‹‹Մանկավարժության›› համար:

Սեմինարը եզրափակվեց Ազգային որակավորումների շրջանակի համապատասխանեցման հնարավոր ուղիների մասին քննարկմամբ և մշակմամբ: