Արագ հղում

Yerevan Brusov State University of Languages and Social Sciences

 



< Օգոստոս 2018 >
Եր Եր Չր Հն Ու Շա Կի
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Նորություններ

ՀԱՅ-ՉԻՆԱԿԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՆՈՐ ՀԱՐԹԱԿ

Նամակ գրել Տպել PDF

Հուլիսի 6-ին ԵՊԼՀ ռեկտոր Կարինե Հարությունյանը ընդունեց Չինաստանի Շանհայի բիզնես դպրոցի պատվիրակությանը:

Ռեկտորը հյուրերին ներկայացրեց ԵՊԼՀ պատմությունը, ուսումնագիտական գործընթացն ու միջազգային համագործակցությունը՝ մատնանշելով արևելյան երկրների և մասնավորապես չինական կրթական հաստատությունների հետ արդյունավետ փոխգործակցության ոլորտներն ու զարգացման միտումները:

 Չինական պատվիրակության կազմում էին  Շանհայի Բիզնես դպրոցի փոխնախագահ        ՉԺոն Յուվեյը, Կրթակոշակների և փոխանակման ծրագրի  համակարգող Խու Վեյնը, ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների համակարգող Վու Վեյը, Շանհայի Բիզնես դպրոցի արվեսի և դիզայնի  ֆակուլտետի դեկան Պեյ Կայնիանը, Շանհայի Բիզնես դպրոցի միջազգային բիզնես ծրագրերի համակարգող  Չժան Վեյնը:

Չին գործընկերների հետ հանդիպմանը ներկա էին նաև ԵՊԼՀ ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտոր Բելա Մարգարյանը, ԵՊԼՀ արտաքին կապերի և միջազգային համագործակցության վարչության պետ Քրիստինա Ծատուրյանը,  Կոնֆուցիոսի ինստիտուտի տնօրեն Գոռ  Սարգսյանը և բուհի այլ ներկայացուցիչներ: 

«Պետք է ասել, որ մեր բուհը Չինաստանի մի շարք բուհերի հետ բավականին ակտիվ է համագործակցում, սակայն մենք պատրաստակամ ենք այդ համագործակցությունն ընդլայնել և նոր գործընկերներ ձեռք բերել»,- նշեց Կարինե Հարությունյանը, ով բարձր գնահատեց հայ-չինական հարաբերությունները հատկապես կրթության ոլորտում և հավելեց, որ համալսարանականները հետաքրքրված են չինական մշակույթով և լեզվով: 

Շանհայի բիզնես դպրոցի փոխնախագահ ՉԺոն Յուվեյը շնորհակալություն հայտնեց ընդունելության և հարուստ տեղեկատվության համար ու ընդգծեց, որ Երևանի պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանն իր գիտական ներուժով հայտնի է  ոչ միայն տարածաշրջանում,  այլև  Չինաստանում: 

«Չնայած Շանհայի Բիզնես դպրոցը շատ ավելի երիտասարդ կառույց է, սակայն բավականին մեծ է, լուրջ ներուժ ունի և իր մեջ մի քանի տասնյակ  կրթական ծրագրեր է  ներառում»,- ներկայացրեց հյուրը և հավելեց, որ պատրաստ են քննարկելու ԵՊԼՀ-ի հետ փոխգործակցություն սկսելու բոլոր ուղիները՝  համատեղ ամառային դպրոց, փոխանակման ծրագրեր  ուսանողների ու պրոֆեսորադասախոսական կազմի համար, համատեղ հետազոտական և կրթական ծրագրեր,  գիտաժողովներ ու սեմինարներ: 

Չինաստանից ժամանած հյուրերի գլխավոր նպատակն է կրթության ոլորտում ընդլայնել Հայաստանի ու Չինաստանի փոխգործակցության շրջանակը, քննարկել փորձի փոխանակման հետ կապված մի շարք հարցեր: 

«Չինաստանը եղել և շարունակում է մնալ հայ ժողովրդի բարեկամը, և այսօր ևս մեկ անգամ ընդգծվում է այդ փաստը: Ողջունում եմ նաև ուսանողների հետաքրքրվածությունն ու պատրաստակամությունը սովորելու և ուսումնասիրելու չինարենն ու չինական մշակույթը»,- նշեց հյուրը:

«Մենք բաց ենք ցանկացած համագործակցության համար: Չինարեն լեզվի ու մշակույթի հանդեպ ԵՊԼՀ ուսանողների հետաքրքրվածությունը բավականին մեծ է: Վստահ եմ՝ բուհերի միջև կապերի հաստատումն ու զարգացումը փոխադարձ արդյունավետ կլինի»,- փաստեց  ԵՊԼՀ  ռեկտորը: 

Հանդիպման  ավարտին  բուհերի ղեկավարները փոխգործակցություն հուշագիր ստորագրեցին և փոխանակվեցի հուշանվերներով:  

  Ռեկտորի հետ հանդիպմանը հաջորդեց չինական պատվիրակության այցը Չինարենի կենտրոն, որտեղ տեղի ունեցավ մասնագիտական քննարկում բուհի պրոֆեսորադասխոսական կազմի հետ: Նշենք, որ համալսարանն այսօր սոցիալական գիտություններում կրթական ծրագրերի ակտիվ զարգացմամբ է զբաղվում և մեծ հեռանկարներ կան այս ուղղությամբ նոր ծրագրեր իրականացնելու տեսանկյունից: Քննարկման ընթացքում ԵՊԼՀ արտաքին կապերի և միջազգային համագործակցության վարչության պետ Քրիստինա Ծատուրյանը  և Շանհայի Բիզնես դպրոցի միջազգային բիզնես ծրագրերի համակարգող  Չժան Վեյնը հանդես եկան  զեկուցումներով :  Քրիստինա Ծատուրյանը ներկայացրեց ԵՊԼՀ պատմությունը, ուսումնագիտական գործընթացն ու միջազգային համագործակցությունը: Նա խոսեց  նաև հայ-չինական հարաբերությունների ներկայումս  ծավալվող ակտիվ համագործակցության մասին :

 Միջազգային բիզնես ծրագրի համակարգող Չժան Վեյնը էլ իր հերթին ներկայացրեց Շանհայի Բիզնես դպրոցը,  ֆակուլտետները, առավել զարգացած ուղղությունները, ինչպես նաև միջազգային համագործակցությունն արտասահմանյան այլ բուհերի հետ:

 «Շանհայի Բիզնես դպրոցը, չնայած Չինաստանի ամենախոշոր բուհը չէ, սակայն լավագույններից մեկն է: Կարծում եմ՝  այս այցը   համագործակցություն ծավալելու և լավ գործընկերներ դառնալու  հիանալի հնարավորություն է»,- ասաց  Չժան Վեյնը: 

 Քրիստինա Ծատուրյանը փաստեց՝  ԵՊԼՀ-ն գիտահետազոտական լուրջ համագործակցություն է ծավալում առաջատար մի շարք բուհերի, այդ թվում՝ չինական կրթօջախների հետ, ուստի փոխգործակցությունն ընդլայնելու բոլոր նախադրյալները կան, մասնավորապես՝ մեծ հեռանկարներ կան տուրիզմի ուղղությամբ նոր ծրագրեր իրականացնելու:

Պատվիրակության անդամները շնորհակալություն հայտնեցին ջերմ ընդունելության համար ու շեշտեցին, որ Չինաստանի և Հայաստանի համագործակցությունը նոր թափ է ստանում՝  ներառելով նոր ոլորտներ:

36759704_10216570079508246_2626076728581160960_n 36769289_10216570079668250_1135262213993398272_n
36720021_10216570079428244_1077312483716235264_n 36739885_10216570079228239_4623308556412649472_n 36803705_10216570079748252_8435008773671616512_n
IMG_8910 IMG_8919

ԲԱՐԻ ԳԱԼՈՒՍՏ Վ. ԲՐՅՈՒՍՈՎԻ ԱՆՎԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԼԵԶՎԱՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Նամակ գրել Տպել PDF

Հուլիսի 3-ին մի խումբ ֆրանսախոս ուսանողներ հյուրընկալվել էին Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում՝ նպատակ ունենալով ծանոթանալ ֆրանսերենի ուսուցման հարուստ ավանդույթներ ունեցող մեր  համալսարանի գործունեությանն ու իրենց ֆրանսախոս հասակակիցների առօրյային բուհի ներսում:

Ֆրանսախոս հյուրերը Հայաստան են ժամանել Կենտրոնական և արևելյան Եվրոպայի ֆրանսախոս ուսանողների յոթերորդ փառատոնի առիթով, որը տեղի է ունենում Երևանում հուլիսի 2-5ը : Փառատոնը կրում է «Տարբեր ենք, բայց միասին» խորհրդանշական խորագիրը: Փառատոնը կազմակերպվել է Ֆրանկոֆոնիայի 17-րդ գագաթաժողովին ընդառաջ Ֆրանկոֆոնիայի համալսարանական գործակալության (ՖՀԳ) կենտրոնական և արևելյան Եվրոպայի (ԿԱԵ) տարածաշրջանային կենտրոնի և Հայաստանի մի քանի բուհերի համատեղ ջանքերով, որոնցից մեկն էլ Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանն է:

Փառատոնը նպատակ ունի խթանել բազմալեզվությունը՝ հյուրընկալ մթնոլորտում շփման յուրօրինակ հարթակ ստեղծելով տարբեր երկրների երիտասարդների համար, որոնց համար ֆրանսերենն ընդհանուր հաղորդակցման լեզու է:

Հիշեցնենք, որ այս տարի, Ֆրանսախոս ուսանողների յոթերորդ փառատոնի մասնակիցները ներկայացնում են աշխարհի 17 երկիր՝ Ալբանիան, Բոսնիա-Հերցոգովինան, Բուլղարիան, Թուրքիան, Լիտվան, Խորվաթիան, Հայաստանը, Հունգարիան, Ղազախստանը, Մակեդոնիան, Մոլդովայի Հանրապետությունը, Ռումինիան, Ռուսաստանի Դաշնությունը, Սերբիան, Սլովակիան, Վրաստանը և Ուկրաինան:

Capture ddddddddd

ԵՊԼՀ-Ի ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐՆ ԱՆՑԱՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ «ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ ԵՎ ՉԱՓՈՒՄ» ԽՈՐԱԳՐՈՎ

Նամակ գրել Տպել PDF

Ս.թ. հունիսի 27-ից հուլիսի 4-ը Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում էր կրթության գնահատման ոլորտի լիտվացի փորձագետ Ալգիդրաս Զաբուլիոնիսը:

Այցի շրջանակում փորձագետը «Կրթության գնահատում և չափում» խորագրով վեցօրյա վերապատրաստում անցկացրեց ԵՊԼՀ-ի դասախոսների համար: Ծրագիրը կազմակերպվել էր ԵՊԼՀ-ի կրթության կառավարման և պլանավորման ամբիոնի կողմից և իրականություն էր դարձել Համաշխարհային բանկի ֆինանսավորմամբ: Նշենք, որ սա թվով երկրորդ ոլորտային վերապատրաստումն էր. առաջինը կրում էր «Ձևավորող գնահատում» խորագիրը: Վերապատրաստումը վարում էր անգլիացի պրոֆեսոր Բիլ Բոյլը:

«Կրթության գնահատում և չափում» խորագրով վերապատրաստման առանցքում այնպիսի կետեր էին, ինչպիսիք են կրթության գնահատման նպատակները, գործիքները, մեխանիզմները, տեսակները, կրթական ձեռքբերումների գնահատումը, թեստերի կազմումը, դրանց տեսակները, թեստի որակի ապահովումը, թեստերի որակի վիճակագրական չափումները: Դասընթացի ընթացքում ներկայացվում էին նաև կրթական ձեռքբերումների ազգային և միջազգային ուսումնասիրություններ, շեշտվում էր գնահատման և կրթական գործընթացի միջև առկա կապի կարևորությունը:

ԵՊԼՀ-ի կրթության կառավարման և պլանավորման ամբիոնի վարիչ, բ.գ.թ., դոցենտ Ռոբերտ Խաչատրյանի խոսքով՝ ԵՊԼՀ ռազմավարական նպատակներից է զարգացնել կրթության գնահատումը և՛ ինստիտուցիոնալ մակարդակում և՛ ազգային մակարդակում: «Մենք ծրագիր ենք մշակել, ծրագրի փաթեթը ներկայացրել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն և նախարարությունից արդեն լիցենզիա ստացել: Այսինքն՝ այն լինելու է Հայաստանում առաջին մագիստրոսական ծրագիրը, որը հենց կրթության գնահատումն է առաջարկելու իբրև մասնագիտություն: Լիցենզիան ստացել ենք հունիս ամսին, ինչը նշանակում է, որ եթե ոչ այս ուսումնական տարվանից, ապա՝ 2019 թվականից այն անպայման առաջարկվելու է վերոնշյալ մագիստրոսական ծրագրին դիմողների համար: Սա վերապատրաստումների առանցքային նպատակներից մեկն է: Երկրորդ նպատակը մեր ԵՊԼՀ-ի պրոֆեսորադասախոսական կազմի համար 2 ուղղվածությամբ վերապատրաստումներ կազմակերպելն է: Առաջին վերապատրաստումը կարևոր նշանակություն ուներ դասընթացի կառավարման տեսանկյունից, երբ հարկ կա վերլուծելու, թե ինչպես է տեղի ունենում ընթացիկ գնահատումը: Տվյալ պարագայում թիրախային լսարանը այն բոլոր մանկավարժներն էին, որոնք դասավանդում են ապագա մանկավարժներին՝ այսինքն մեր դասախոսները: Երկրորդ խմբի վերապատրաստումը, որ հենց պարոն Ալգիդրաս Զաբուլիոնիսն է վարում, շեշտադրում է կրթության գնահատումը և թեստերի մշակումը: Պատճառն ակներև է է. մենք ռազմավարական նպատակներում ունենք թեստերի մշակման, պատրաստման և կազմակերպման նպատակ, իսկ ահա իբրև հիմնական նպատակ սահմանել ենք ամբողջ ՀՀ-ում տարբեր լեզվական ուղղվածությամբ թեստեր պատրաստելը»,- նշում է պրն. Խաչատրյանը:

Վերապատրաստումների շոշափելի արդյունքը վեցօրյա թրեյնիգի արդյունքում 22 վերապատրաստված մանկավարժներն են, որոնց համապարփակ կերպով քննարկման շատ խոր թեմաներ էին ներկայացվում, որոնք էլ ամբողջանում էին գործնական աշխատանքների կիրառմամբ:

Հավելենք, որ «Կրթական չափումներ և թեստերի մշակում» թեմայով վերապատրաստումը կազմակերպվել էր Ռուսաստանի «Աջակցություն կրթությանը հանուն զարգացման» (READ 2) հավատարմագրային հիմնադրամի Հայաստանի ծրագրի շրջանակներում:


 36556853_1801237016620178_7913590711620993024_n 
36549011_1801237036620176_4844781615932506112_n 36563208_1801237009953512_1972717430111207424_n 36576929_1801236999953513_2536379493405163520_n
36666083_1801237053286841_7528261965404176384_n 36730205_1801236963286850_8444178846676156416_n 
36625083_2227257747299226_4908972148439121920_n  36529549_2227257833965884_105123520752648192_n  36571961_2227257913965876_7987393681583767552_n

«ՀԵՔԻԱԹԻ ԱՇԽԱՐՀԸ» ԳՐԱԿԱՆ-ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ

Նամակ գրել Տպել PDF

Հունիսի 29-ին՝ Ֆրանկոֆոնիայի օրերին նվիրված միջոցառումների շրջանակում, Ֆրանկոֆոն հետազոտությունների միջհամալսարանական ակադեմիական նվաճումների կենտրոնը, Հայ-ռուսական (սլավոնական) համալսարանի հետ կազմակերպել էր «Հեքիաթի աշխարհը» գրական-երաժշտական միջոցառումը:

««Երկնքից երեք խնձոր ընկավ. մեկը՝ գրողին, մեկը՝ պատմողին, մեկն էլ՝ հեքիաթը լսողին»: Այսպես են ավարտվում հեքիաթները, սակայն մարդը երբեք չպետք է թողնի, որ կյանքում հեքիաթն ավարտվի»,- իր բացման խոսքում նշեց ՖՀՄԱՆ կենտրոնի ղեկավար Ժակլին Մինասյանը:

Ավելի վաղ ՀՀ մշակույթի նախարար Լիլիթ Մակունցը ֆեյսբուքյան իր էջում տեսաուղերձ էր տեղադրել, որով առաջարկում էր երեխաների պաշտպանության միջազգային օրվա կապակցությամբ, 10 րոպե տրամադրել ու օնլայն տիրույթում հեքիաթ կարդալ որևէ բալիկի համար: Մեկնարկը տվել էր հենց Լ. Մակունցը՝ փոքրիկ Մոնիկայի համար կարդալով «Խոսող ձուկը» հեքիաթը:

ՖՀՄԱՆ կենտրոնն արձագանքելով ՀՀ Մշակույթի նախարար Լիլիթ Մակունցի տեսաուղերձին՝ կազմակերպել էր գեղեցիկ միջոցառում, որի ընթացքում երկու բուհերի ուսանողները ֆրանսերենով հեքիաթ էին կարդում ներկաների համար:

Հայ արձակագիր Լևոն Խեչոյանն ասում էր, որ լսողի և ականջ դնողի միջև մեծ տարբերություն կա, այսինքն` ականջ դնողը պատմության իմաստնությունը սովորողն է, մարդկության` փորձով նվաճված արժեքները առաջ տանողը: Իմաստություն տվողը խնձորներից մեկն է, բայց երեքի ներդաշնակ միասնությունից է հեքիաթի խնձորը իմաստության ոսկե խնձոր դառնում: Հուսանք՝ այսօր ուսանողներին ականջ դնողները կստանան իմաստության ոսկե խնձորը:

36454491_1655581531225541_746768124124069888_n 36376878_1655581454558882_402877510141870080_n

36041941_1655584364558591_1955070135341416448_n 36338107_1655583631225331_8579042898534727680_n 

Նույն օրը ՖՀՄԱՆ կենտրոնը կազմակերպել էր նաև սեմինար՝ «Ուրիշի մշակույթը ներկայացնող գովազդը՝ օտար լեզվի ուսուցման նյութ» խորագրով, որի ընթացքում բանախոսությամբ հանդես եկավ ՖՀՄԱՆ կենտրոնի ղեկավար, բ.գ.թ., դոցենտ Ժակլին Մինասյանը:

Օրը կարելի էր գնահատել արդյունավետ և ուսուցողական, ու եթե հեքիաթում միշտ հաղթում է բարին, ապա այսօր ԵՊԼՀ-ում հաղթեց ֆրանսերենը:


36291758_1655627314554296_8102684051351011328_n 36315613_1655627421220952_5336033369589284864_n 

«ԿՈԿԱ-ԿՈԼԱ ՀԵԼԼԵՆԻԿ ԱՐՄԵՆԻԱՅԻ» «ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ» ԵՌԱՄՅԱ ԾՐԱԳՐԻ ՓՈՒԼԵՐԻՑ ՄԵԿՆ ԱՆՑԿԱՎԵՑ ԵՊԼՀ-ՈՒՄ

Նամակ գրել Տպել PDF

Հունիսի 29-ին Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում անցկացվեց «Կյանքի հմտություններ» մեկօրյա դասընթացը որը իրականացվում է «Կոկա-կոլա Հելլենիկ Արմենիա» ընկերության «Երիտասարդների զարգացում» եռամյա ծրագրի շրջանակում:  ԵՊԼՀ Կարիերայի կենտրոնի և Շրջանավարտների միավորման հետ համագործակցության արդյունքում՝ ծրագրի մասնակիցներն այս անգամ հավաքվել էին ԵՊԼՀ-ի հարկի տակ:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և «Կոկա-կոլա Հելլենիկ Արմենիա» ընկերության միջև ստորագրված փոխըմբռնման հուշագրի շրջանակում իրականացվող եռամյա այս ծրագիրն ուղղված է երիտասարդության շրջանում գործազրկության նվազեցմանը: Մինչև 2020-ը նախատեսվում է կյանքի և բիզնես հմտությունների դասընթացներով աջակցել 8000 երիտասարդի:

 ԵՊԼՀ-ի ուսումնական գծով պրոռեկտոր Ցոլակ Ակոպյանը, ողջունելով ԵՊԼՀ-ի Կարիերայի կենտրոնի հետ նման համագործակցությունը, ներկաներին հորդորեց մշտապես հետաքրքրվել նման հնարավորություններով: «Նման միջոցառումները կարևոր են հատկապես ուսանողների մասնակցության տեսանկյունից, քանի որ դրանք աշխատաշուկա մուտք գործելու հիանալի հնարավորություն են տալիս՝ զինելով կարևոր հմտություններով»,- նշեց ԵՊԼՀ-ի պրոռեկտորը:

«Երիտասարդության զարգացումը մեր կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության գործունեության առանցքային ուղղություններից է», - ասաց «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ բոթլինգ քամփնի Արմենիա» ընկերության հասարակական կապերի և հաղորդակցության տնօրեն Էլինա Մարգարյանը: Վերջինս, ողջունելով բոլոր մասնակիցներին, հորդորեց նրանց շփվել միմյանց հետ, կիսել իրենց գիտելիքները և խնդիրները:

«Երիտասարդների զարգացում» ծրագրի առաջին փուլում մասնակիցները փորձառու մենթորների օգնությամբ ձեռք են բերում ինքնազարգացման և ինքնագնահատման հմտություններ, այդ թվում՝ մասնագիտական կապերի ստեղծման, հետադարձ կապի, ուղեկցող նամակ և CV գրելու, գործատուին ներկայանալու հմտություններ: Ծրագրի երկրորդ փուլում մասնակիցները կսովորեն բիզնես հմտություններ՝ ժամանակի և նախագծերի կառավարման, հաղորդակցական, բանակցային և վաճառքի հմտություններ, բիզնես պլանավորում, ինչպես նաև ֆինանսական գրագիտություն: Բացի Երևանից՝ դասընթացներն անցկացվում են նաև Շիրակի, Լոռու, Տավուշի, Գեղարքունիքի, Կոտայքի, Արագածոտնի և Սյունիքի մարզերում:

Այն հարցին, թե ինչպիսի ակնկալիքներով է մասնակցում ծրագրին՝ մասնակիցներից մեկը՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի երրորդ կուրսի ուսանողուհի Աստղիկ Պետրոսյանը, նշեց.  «Մեծ ակնկալիքներ ունեմ: Հուսով եմ, որ ծրագրի շրջանակում ձեռք կբերեմ ինքնազարգացման և ինքնաճանաչման կարևոր հմտություններ, որոնք ապագայում կօգնեն ինձ»:

«Երիտասարդների զարգացում» ծրագրին գրանցումը, դասընթացների համակարգումը, ինչպես նաև կազմակերպչական բոլոր աշխատանքներն իրականացնում և համակարգում է «ԱՅ ԷՅ ԲԻ» միջազգային բիզնես ակադեմիան, որի հիմնական առաքելությունն է ապահովել մարդկային ռեսուրսների զարգացումն ու աճը Հայաստանում և տարածաշրջանում` առաջարկելով մասնագիտական վերապատրաստման և խորհրդատվական ծառայությունների մշտապես նորացվող լայն շրջանակ: «Այ Էյ Բի» բիզնեսի միջազգային ակադեմիայի հաջողության հիմքում շարունակական նորարարությունների կիրառումը, դասընթացը հաճախորդի պահանջներին հարմարեցնելու կարողությունը և դասավանդման երկար տարիների փորձ ունեցող բարձրակարգ մասնագետներն են:

Հավելենք, որ նախագծի իրականացնող «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ բոթլինգ քամփնի Արմենիա» ընկերությունն աշխարհում ոչ ալկոհոլային զովացուցիչ ըմպելիքներ արտադրող խոշորագույն ընկերություններից մեկի՝ հայտնի «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ բոթլինգ քամփնի» ընկերության մասնաճյուղն է, իսկ Հայաստանում գործունեություն այն ծավալում է դեռ 1996 թվականից: Ընկերությունը Հայաստանում «Կոկա-կոլա ընկերության» միակ լիազորված շշալցնողն է: Բիզնես գործունեությանը զուգահեռ հայ հասարակության պատասխանատու անդամ լինելով` «Կոկա-կոլա Հելլենիկ Արմենիա» ընկերությունը մշտապես նախաձեռնում է կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության բազմաթիվ ծրագրեր:  


36355406_1655549474562080_1170370513621483520_n 36365597_1655549447895416_180092539976548352_n 36356990_1655549394562088_8724762798061518848_n
36311768_1655549354562092_672160595117604864_n 36315118_1655549024562125_2074385842947751936_n 36407256_1655549257895435_6021469601244643328_n
36374353_1655548974562130_1801375284704837632_n 36387713_1655549167895444_1872742720447971328_n

Էջ 2 ... 71-ից

ԲաններԲաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ