Արագ հղում

Yerevan Brusov State University of Languages and Social Sciences

 



< Օգոստոս 2018 >
Եր Եր Չր Հն Ու Շա Կի
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Նորություններ

ԵՊԼՀ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ ԵՆ ԻՐԵՆՑ ՈՒՍՈՒՄՆ ԱՐՏԵՐԿՐՈՒՄ

Նամակ գրել Տպել PDF
Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանը Էրազմուս + Միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողության շրջանակներում համագործակցում է Իսպանիայի Թագավարության Սալամանկայի համալսարանի հետ: Վերոնշյալ շարժունության ծրագրի շրջանակներում ԵՊԼՀ Մանկավարժության և լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի ասպիրանտ Ժենյա Տեր-Վարդանյանը իրականացնում է հետազոտություն Սալամանկայի համալսարանում: Կից հոդվածում Ժենյա Տեր-Վարդանյանը և Սալամանկայի համալսարանի միջազգային ուսանողները պատմում են իրենց փորձի և տպավորությունների մասին:

36176188_1805895662834348_3718275706384285696_n

Էրազմուս + Միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողության շրջանակներում ԵՊԼՀ-ն համագործակցում է նաև Ռումինիայի Հանրապետության Պիտեշտիի համալսարանի հետ: Վերոնշյալ շարժունության ծրագրի շրջանակներում ԵՊԼՀ Ռուսաց և օտար լեզուների ֆակուլտետի բակալավրի 3-րդ կուրսի ուսանող Նոնա Պետրոսյանը 2017-2018 ուսումնական տարվա 2-րդ կիսամյակում ուսանում է Պետեշտիի համալսարանում: Կից տեսանյութում Նոնա Պետրոսյանը պատմում է իր փորձի և տպավորությունների մասին: 
https://www.youtube.com/watch?v=gsxe0hMHa1U&feature=share

«ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԱՐԴԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐ» ԽՈՐԱԳՐՈՎ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎ ԵՊԼՀ-ՈՒՄ

Նամակ գրել Տպել PDF
IMG_20180628_111358

Հունիսի 28-ին Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի նիստերի դահլիճում տեղի ունեցավ Համաշխարհային գրականության և մշակույթի ամբիոնի կողմից կազմակերպված «Գրականության և մշակույթի արդի հիմնախնդիրներ» խորագիրը կրող երիտասարդ գիտնականների միջբուհական գիտաժողովը:  

Գիտաժողովի մասնակիցներին ողջունեց Համաշխարհային գրականության և մշակույթի ամբիոնի վարիչ Նատալյա Խաչատրյանը: Ամբիոնի վարիչի խոսքով` նմանօրինակ միջոցառումներ հաճախ են կազմակերպվում ամբիոնի կողմից:

«Այս անգամ թեման ավելի ընդգրկուն է` դաշտն ավելի լավ տեսնելու համար: Գիտաժողովի նպատակն է զրույց բացել, քննարկել, գնահատականներ ու պարզաբանումներ լսել»,-հավելեց Ն. Խաչատրյանը : 

Նա երիտասարդ գիտնականներին հորդորեց արտասահմանյան գրականությանը վերաբերող զեկույցները ներկայացնելիս առաջնորդվել «կարճ և խոստումնալից» սկզբունքով՝ հետազոտական նյութը ներկայացնելով հակիրճ, սակայն պարտադիր կերպով անդրադառնալով հետազոտության գիտական  նորույթին, արդիականությանը և բովանդակային կարևոր առանձնահատկություններին:

Գիտաժողովի ընթացքում անդրադարձ կատարվեց այնպիսի հեղինակների ստեղծագործություններին, ինչպիսիք են Դոն ԴեԼիլոն, Լ. Պիրանդելլոն, Ս. Քինգը, Ժ.Պ. Սարտրը, Դ. Ֆոն, Թ Ստոփարդը, Ջ. Ափդայքը, Է. Օլբին, ինչպես նաև դիտարկվեց հունական ռոմանտիզմը՝ եվրոպական ավանդույթների արտացոլման տեսանկյունից:


IMG_20180628_111214 IMG_20180628_111230 IMG_20180628_111448

ԵՊԼՀ-Ն ԱՄՓՈՓՈՒՄ Է ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻՆ

Նամակ գրել Տպել PDF
diplom

 

Ամփոփվեց 2017-2018 ուսումնական տարին: Տարվա  ընթացքում Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանը լուրջ առաջընթաց է գրանցել, և դա վերաբերում է ոչ միայն ներբուհական կրթության որակի վերահսկմանը, այլև` Հայաստանի պետական այլ բուհերի հետ հաստատված կապերին ու համագործակցությանը: Այս ամենի արդյունքում էլ, համալսարանը կարողանում է իր դիրքը պահել պետական բուհական համակարգում: Համալսարանական 4 տարիների ավարտն ազդարարում են ավարտական աշխատանքների պաշտպանություններն ու ավարտական քննությունները: 

Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի բակալավրիատն այս տարի ավարտել է 516 ուսանող (125-ը` գերազանցության դիպլոմով), իսկ մագիստրատուրան՝ 164 ուսանող (79-ը` գերազանցության դիպլոմով): ԵՊԼՀ-ը  իր շրջանավարտների մրցունակությունը տեղական և գլոբալ աշխատաշուկայում ապահովելու նպատակով տրամադրում է բարձրորակ կրթական ծառայություններ։ Ժամանակի մարտահրավերներին դիմագրավելու և իր կրթական առաքելությունն արդյունավետ կերպով իրականացնելու համար ԵՊԼՀ-ն մշտապես նորացնում է իր կրթական ծրագրերի տեսականին ու բովանդակությունը: ԵՊԼՀ-ում գործող 4 ֆակուլտետներում կիրառվում են  դասավանդման և ուսուցման արդիական մեթոդներ: ԵՊԼՀ կարևոր առանձնահատկություններից մեկը ուսանողների մասնակցությունն է բուհի կառավարմանը:

Թարգմանության և միջմշակութային հաղորդակցման ֆակուլտետում (ԹՄՀՖ) առկա մասնագիտության կրթական ծրագրերը, բնութագրվելով ժամանակակից կրթական մոտեցումների և ռազմավարությունների հաջող համատեղմամբ, առանձնանում են լեզվական և մշակութային այնպիսի տեղեկատվության փոխանցմամբ, որոնք կարևոր են լեզուն միջլեզվական հաղորդակցության ժամանակ գործածելիս։ Թարգմանչի մասնագիտությունը գործնական ու պահանջարկված է ավանդաբար՝ պայմանավորած տարբեր լեզուներով խոսողների հաղորդակցական կարիքներով, ինչը թույլ է տալիս մեր ուսանողների համար լավ ապագայի տեսլական ունենալ։Այս տարի  Թարգմանության և միջմշակութային հաղորդակցման ֆակուլտետի բակալավրիատն ավարտել է 157 ուսանող (32-ը` գերազանցության դիպլոմով), իսկ մագիստրատուրան՝ 17 ուսանող (11-ը` գերազանցության դիպլոմով): Ռուսաց և օտար լեզուների ֆակուլտետի (ՌՕԼՖ) բակալավրիատն ավարտել է 125 (32-ը` գերազանցության դիպլոմով), իսկ մագիստրատուրան՝ 33 ուսանող (20-ը` գերազանցության դիպլոմով): 

Կրթության և մասնագիտական մանկավարժության ֆակուլտետի (ԿՄՄՖ) բակալավրիատն ավարտել է 99 (24-ը` գերազանցության դիպլոմով), իսկ մագիստրատուրան 49 ուսանող (13-ը` գերազանցության դիպլոմով): Այս Ֆակուլտետն իր հիմնական ուշադրությունը բևեռել է դպրոցի և քոլեջների համար բազմալեզու  (անգլերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն, իտալերեն) որակյալ ուսուցիչներ, ինչպես նաև կրթության  կառավարման ոլորտի մասնագետներ պատրաստելու վրա:

Սոցիալական գիտությունների և սերվիսի ֆակուլտետում (ՍԳՍՖ) պատրաստում են քաղաքագետներ, եվրոպագետներ, միջազգային հարաբերությունների մասնագետներ, լրագրության, տուրիզմի, սերվիսի,  հանրային հաղորդակցման (PR) մասնագետներ:

Վերոնշյալ ֆակուլտետի  բակալավրիատը այս տարի ավարտել է 135 ուսանող  (37-ը` գերազանցության դիպլոմով), իսկ մագիստրատուրան՝ 65 ուսանող (35-ը` գերազանցության դիպլոմով):

Շնորհավորում ենք մեր շրջանավարտներին, համոզված լինելով, որ նրանք կայուն  գիտելիքներով, հմտություններով  և կարողություններով նոր կյանք են մտնում:

ԵՊԼՀ-ՈՒՄ ԱՎԱՐՏՎԵՑԻՆ ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԸ

Նամակ գրել Տպել PDF

Սյունիքից մինչև Տավուշ: Այսպիսի լայն աշխարհագրություն էր ընդգրկում Հայաստանի գրադարանավարների վերապատրաստման ծրագիրը, որն իրականացնում էր Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի գրադարանը: Գրադարանավարների երեք տարբեր խմբեր այս օրերին եռօրյա վերապատրաստում էին անցնում ԵՊԼՀ-ում՝ ձեռք բերելով մասնագիտական, ինչպես նաև տեղեկատվական գրագիտության հմտություններ և ծանոթանալով  գրադարանների նորարարական կառավարման մեթոդներին: Ծրագրի նպատակն էր գրադարանների կառավարման նոր հմտություններ և գիտելիքներ փոխանցել մեր գրադարանավարներին, նպաստել գրադարանային ցանցի զարգացմանը, գրադարանների անձնակազմերի կարողությունների հզորացմանն ու բարեփոխմանը: Ծրագիրը նաև հրաշալի հնարավորություն էր, որպեսզի մարզերի՝ հատկապես սահմանամերձ շրջանների գրադարանավարները, Երևանում մի քանի օր մնալով, շփվեն իրենց գործընկերների հետ, փոխանակեն իրենց գիտելիքներն ու հմտությունները, նաև` ձեռք բերեն ընկերներ:

Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի գրադարանավար Մետաքսյա Մեսրոպյանի խոսքով` փոքր գյուղն իր խնդիրներն է առաջացնում գրադարանավարների համար, սակայն իրենք միշտ էլ պատրաստակամ են ավելին սովորել:  Գավառի ավագ դպրոցի գրադարանավար Սուբնիշանյան Մարինեն  էլ փաստեց` շատ է տպավորված դասընթացավարներով և այն գիտելիքը, որ տանում է իր հետ, կհեշտացնի հետագա աշխատանքը և ավելի համակարգված կդարձնի այն:  Ծրագիրը ենթադրում է կառավարման մեթոդներ. ինչպես կարողանալ տարբեր գիտելիքներ, առաջնորդի հմտություններ կիրառելով` գրադարանը դարձնել ավելի գրավիչ, ձեռք բերել ընթերցող, նոր հոսքեր բերել գրադարան:

«Շատ կարևոր խնդիր է այն, որ հայաստանյան գրադարանները տարբեր մակարդակներում են գտնվում` թե՛ շենքային պայմանների, թե՛ պահպանության, թե՛ համալրման խնդիրների առումով: Համայնքային գրադարանների դեպքում, որոնք ենթարկվում են տեղական ինքնակառավարման մարմիններին, և՛ շենքային պայմաններն են վատ վիճակում, և՛ ֆինանսավորումն ու աշխատուժն են բավականին սահմանափակ: Տարիներ շարունակ այդ գրադարաններից շատերը չեն համալրվում նոր գրականությամբ,- նշում է ԵՊԼՀ գրադարանի տնօրեն Աննա Չուլյանը:

Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան թիվ 17 ավագ դպրոցի գրադարանավար Ռուզաննա Սուքիասյանը, գոհունակություն հայտնելով նման դասընթացի կազմակերպման համար, նշում է, որ տրամադրվող տեղեկատվությունը մանրամասն ու հասանելի է ներկայացվել, իսկ Ներքին Խնձորեսկի համայնքի դպրոցի գրադարանավար Թեհմինե Գրիգորյանը փաստում է, որ դասընթացները շատ հետաքրքիր, ջերմ և ընկերական միջավայրում են մատուցվել:

Արարատի մարզի Ավշար գյուղի դպրոցի գրադարանավար Քրիստինե Սահակյանը նշում է, որ մեծ սպասելիքներով է մասնակցել ծրագրին:Բերդի դպրոցի գրադարանավար Լիլիթ Երկանյանն էլ կարծում է, որ գրադարանավարի աշխատանքը մանկավարժական հմտություններ է պահանջում, քանի որ աշակերտի մեջ գրքի նկատմամբ սեր առաջացնելը մանկավարժի պարտականություններից մեկն է: 

 ԵՊԼՀ գրադարանի էլեկտրոնային տեղեկատվության բաժնի պետ Արևիկ Ավանեսովայի խոսքով`  դասընթացները  գրադարանավարների համար շատ հետաքրքիր էին և նրանք պատրաստակամ են գործնականում կիրառել բոլոր տեսական նյութերը, որոնք տրվում են: «Աշխատում ենք գրադարանավարների  համար հետադարձ կապի հնարավորություն ստեղծել, ինչն էլ կնպաստի ծրագրի շարունակականությանը: Հիմնական խնդիրը, որին բախվել ենք դասընթացների ժամանակ այն է, որ գրադարաններ կան, որոնք տեխինակապես հագեցած չեն, ազգային գրադարանային ցանցին ինտեգրված չեն և գրադարանավարները աշխատանքային միջավայրում բարդություններ են ունենում»,-նշեց Արևիկ Ավանեսովան:

ԵՊԼՀ-ի գրադարանի մատենագետ Արմինե Վարդանյանի խոսքով` Գրադարանավարները բավական պատրաստված էին, պատրաստամ ավելին սովորել, նախաձեռնող, ինչը շատ կարևոր է:

ԵՊԼՀ գրադարանի տնօրեն Աննա Չուլյանի պնդմամբ՝ ոլորտում շատ խնդիրներ կան. «Խնդիրներից մեկն այն է, որ գրադարանավարները համակարգչային հավասարաչափ գիտելիքներ չունեն և դա լրացուցիչ բարդություն էր ստեղծում, սակայն կարևոր է, որ դասընթացավարները մանրակրկիտ կերպով են կատարել իրենց աշխատանքը՝ անհատական մոտեցում ցուցաբերելով ծրագրի յուրաքանչյուր մասնակցի նկատմամբ: Մենք գրադարանավարների համար նաև այնպիսի ձևաչափ ունեցող շտեմարան ենք պատրաստել, որը կիրառելի կլինի ցանկացած տեսակի համակարգչով և ցանկացած միջավայրում: Մեկ այլ խնդիր է նաև դպրոցների տեխնիկական հագեցվածությունը. դպրոցներ կան, որտեղ գրադարանավարները համակարգիչ անգամ չունեն»,- ասաց ԵՊԼՀ գրադարանի տնօրենը:

Հավելենք, որ դասընթացի վերջում գրադարանավարները գնահատել են դասընթացի արդյունավետությունը, ինչպես նաև հնարավորություն են ունեցել հանդես գալ առաջարկներով: 

«Հայաստանի տարբերի մարզերից և Երևանից արդեն 28 գրադարանավար մասնակցել է ծրագրին, ցանկալի է, որ մշտապես թվի աճ գրանցենք: Կարևոր է նաև, որ դպրոցների տնօրենները ևս գիտակցեն, որ գրադարանավարների համար նման վերապատրաստումներն առանցքանին նշանակություն ունեն»,-հավելեց Աննա Չուլյանը: 

FB_IMG_1530080760444 FB_IMG_1530080773204
FB_IMG_1530080805903 FB_IMG_1530080748726

ԵՊԼՀ-Ի ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐՆ ԱՆՑԱՆ «ՁԵՎԱՎՈՐՈՂ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ» ԽՈՐԱԳՐՈՎ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ

Նամակ գրել Տպել PDF

Ս.թ. հունիսի 20-ից 22-ը Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանը հյուրընկալել էր անգլիացի պրոֆեսոր Բիլ Բոյլին: Համաշխարհային բանկի ֆինանսավորմամբ և ԵՊԼՀ-ի կրթության կառավարման և պլանավորման ամբիոնի կողմից համակարգվող ծրագրի շրջանակում պրոֆեսորը «Ձևավորող գնահատում» խորագրով եռօրյա վերապատրաստում անցկացրեց ԵՊԼՀ-ի մանկավարժություն և մեթոդիկա դասավանդող մասնագետների համար՝ քննելով այդ ոլորտում նոր զարգացումներն ու փոփոխությունները, խոսելով ուսուցման և գնահատման գործընթացի բարելավման անհրաժեշտության մասին: Ողջունելով ներկաներին և խոսելով հանրակրթական բարեփոխումների անհրաժեշտության մասին` ԵՊԼՀ-ի ռեկտոր տիկին Կարինե Հարությունյանն էլ փաստեց, որ գնահատման գործընթացի բարելավումն ունի մեծ նշանակություն կրթության որակի բարձրացման տեսանկյունից և այդ իմաստով այս սեմինարը մասնագիտական զարգացման մեծ հնարավորություն է մեր դասախոսների համար:

Պրոֆեսոր Բոյլի պնդմամբ՝ ուսուցման արդյունավետ գործընթաց ապահովելու համար կարևոր է, որ առարկայական նկարագրերը պատրաստվեն սովորողի հետաքրքրություններին համարժեք:

«Մենք զարմանում ենք, երբ աշակերտները ձանձրանում են դասի ժամանակ, սակայն պետք է գիտակցել, որ նրանք ձանձրանում են, քանի որ մանկավարժն է ձանձրալի: Ամենաբարդը մանկավարժի համար սովորելու մշակույթ ստեղծելն է, իսկ դասավանդումը ոչ այլ ինչ է, քան՝ ներկայացնում: Լավ ուսուցիչները լավ դերասաններ են»,- մանկավարժներին ասաց պրն. Բոյլը:

Պրոֆեսորի խոսքով՝ գնահատելիս մանկավարժները սխալվում են, երբ համեմատում են աշակերտներին միմյանց հետ, քանի որ յուրաքանչյուր աշակերտի պետք է գնահատել միայն իր իսկ համեմատությամբ՝ առաջընթացի, կարիքների, հետաքրքությունների:

Հարցին, թե որն է սեմինարի հիմնական նպատակն ու վերջնարդյունքը մեր մանկավարժների խմբի համար, պրոֆեսոր Բոյլը պատասխանեց հետևյալ կերպ. «Հայաստանի դպրոցների ուսուցիչների և բուհերի դասախոսների տարբեր խմբերի հետ աշխատելու 6 տարվա փորձառություն ունեմ, ինչն ինձ հնարավորություն է տվել ծանոթանալ տեղական համատեքստին, ընկալել այն: Կոնկրետ այս խմբի հետ աշխատում ենք պարզելու համար, թե ինչպես կարող ենք աշակերտին կամ ուսանողին ավելի արդյունավետ կերպով ներգրավել ուսուցմնառության գործընթացներում՝ այնպես, որ ուսանողը ոչ միայն գիտելիքի կամ համապատասխան հմտությունների ստացող դիտարկվի, այլ՝ անձ, որն ի վիճակի է հետադարձ կապ ապահովել՝ տարեկան կամ կիսամյակային ամփոփիչ քննությունների ժամանակ: Հիմնական նպատակն է, որ սովորողը  կատարելագործվի իբրև մտածող»:

Իսկ այն հարցին, թե ինչպիսի արդյունք կունենա այս սեմինարը ապագա մանկավարժների համար, որոնց դասավանդում են մեր դասախոսները, պրոֆեսորը պատասխանեց, որ սովորողի ձայնը պետք է մշտապես լսելի լինի դասավանդողի համար:

Սեմինարի մասնակից, մ.գ.թ., դոցենտ Էրիկա Ավակովայի խոսքով՝ սեմինարն  օգնեց ավելի  խորքային կերպով հասկանալ, թե ինչպես առավել արդյունավետ կազմակերպել ուսումնական գործընթացը: «Սեմինարի ընթացքում շեշտադրվեց այն հանգամանքը, որ դասավանդման փորձը մշտապես եղել է փոխանցում, սակայն անցում պետք է կատարել ակտիվ՝ սուբյեկտ-սուբյեկտ ձևաչափի վրա: Թեպետ, մեր փաստաթղթերում և չափորոշիչներում հենց այս ձևաչափն է նշված, դրա արդյունավետ օգտագործումը երկմտանքի տեղիք է տալիս: Այս ձևաչափի շրջանակում ամենակարևորը հասկանալն է, թե ինչպես գնահատել և ինչպես կրթական վերջնարդյունքները կապել դասավանդման գործընթացի հետ»,- նշեց Էրիկա Ավակովան:

Այսպիսով, Ռուսաստանի «Աջակցություն կրթությանը հանուն զարգացման» (READ 2) հավատարմագրային հիմնադրամի Հայաստանի ծրագրի շրջանակում անգլիացի պրոֆեսոր Բիլ Բոյլը «Ձևավորող գնահատում» խորագրով եռօրյա վերապատրաստման ընթացքում ներկայացրեց սեփական փորձը և մանկավարժներին խրախուսեց աշակերտներին ու ուսանողներին առավելագույնս ներգրավել ուսումնական գործընթացը կազմակերպման մեջ՝ համարելով դա արդյունավետ ուսուցման և կրթության որակի բարձրացման ուղղակի միջոց:


35807854_1780750608668819_3119745724191866880_n 35885433_1780750572002156_4145545254923141120_n  
                         35882082_1782615545148992_6738253729746649088_n       
35805507_1780750545335492_224096494263730176_n 35882624_1780750625335484_6457460480309985280_n

Էջ 3 ... 71-ից

ԲաններԲաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ
Բաններ